NÁKUP A NÁKUPNÝ KOŠÍK
Nenašiel som na Vašej stránke tovar, ktorý som hľadal, ako mám postupovať ďalej?
V prípade, že ste vami požadovaný na našom e-shope nenašli, kontaktujte nás na reklamacie@biogreat.sk a budeme sa snažiť o tento typ tovaru náš sortiment rozšíriť.
Aké množstvo tovaru mi bude doručené, ak je tovar vážený?
Vážený tovar je veľmi náročné odvážiť presne, avšak vždy sa snažíme doručiť Vám tovar v čo možno najbližšej hodnote, avšak nikdy nie menej. V prípade platby na dobierku sa nadbytok dopláca v hotovosti, pri platbe kartou tento nadbytok zastrešuje platba predautorizáciou (na ktorej momentálne pracujeme).
Čo znamenajú produkty zvýraznené červenou farbou v nákupnom košíku?
V prípade, že v nákupnom košíku máte položku zvýraznenú červenou farbou, ide o tovar, ktorý aktuálne nevieme expedovať okamžite. Vo väčšine prípadov by mal byť dostupný najneskôr do 5 pracovných dní, v prípade dlhšej čakacej doby Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Ako si môžem uplatniť zľavový kupón?
Zľavový kupón je možné uplatniť priamo v nákupnom košíku pod položkami Vašej objednávky. Je potrebné zadať kupón v presnom znení a následne ho potvrdiť. To, či funguje, sa dozviete v súhrne objednávky.
Ako si môžem k objednávke pripojiť darček?
Väčšinu darčekov v rámci našich akcií posielame automaticky, oplatí sa však skontrolovať, či máte zakliknuté políčko pod všetkými objednanými položkami v objednávke – dostupné darčeky tam bývajú zobrazené a môžete si ich tam kedykoľvek pridať.
CENY A PLATBY
Aká cena mi bude skutočne účtovaná?
Tovar predávaný po kusoch je vždy uvedený v jednotkovej cene, takže suma, ktorú vidíte na našej stránke, je konečná. Rozdielna situácia nastáva pri váženom tovare, ktorý je veľmi náročné odvážiť presne v požadovanej hmotnosti (kvôli baleniam od dodávateľov alebo rôznej velkosti zeleniny). V tomto prípade sa rozdiel dopláca priamo kuriérovi (v prípade platby na dobierku) alebo pomocou platby predautorizáciou (pripravujeme).
Ako funguje platba s predautorizáciou (pripravujeme)?
Platby s predautorizáciou uvádzame ako novinku z dôvodu správneho zaúčtovania váženého tovaru. V prípade, že Vaša objednávka obsahuje vážený tovar, bude Vám na účte zarezervovaná suma objednávky plus 15 %. Peniaze Vám budú z účtu odpočítané v správnej sume až po zaúčtovaní objednávky.
Aké platobné formy akceptujete?
Všetky platobné formy, ktoré sú v Biolande akceptované, nájdete TU.
OBJEDNÁVKY
Môžem si tovar objednať aj bez registrácie?
Áno, tovar je možné objednať aj bez registrácie. Pre pohodlnosť a plynulosť nákupu však odporúčame založiť si u nás účet. V prípadne poskytnutia súhlasu Vám budeme navyše zasielať informácie o novinkách a akciách priamo na vašu e-mailovú adresu. Vďaka tomu budete medzi prvými, ktorí budú mať prehľad o všetkom, čo máme v Biolande nové.
Akým spôsobom mi doručíte objednaný tovar?
Aktuálne dostupné spôsoby doručenia nájdete presné popísané TU.
Ako zistím, či doručujete na moju adresu?
Tovar rozvážame po celom Slovensku, avšak v rámci jednotlivých krajov poskytujeme odlišné spôsoby dopravy. Špecifikácie doručenia v rámci Slovenska nájdete TU.
Do akej hodiny si musím objednať, aby mi tovar prišiel v ten istý deň?
Expresné objednávky (teda doručené v rovnaký deň) sú podmienené odoslaním objednávky do 12:00 hod. daného dňa, v ktorom si prajete, aby Vám bola objednávka doručená. Pozor, doručiť tovar v ten istý deň je možné len v prípade, že ho máme skladom. Rovnaký princíp funguje aj pri rozvozoch v sobotu.
Ako zistím, že ste prijali moju objednávku?
Potvrdenie o prijatí objednávky pošleme na Váš e-mail. Tu Vás budeme zároveň informovať, ak sa v rámci Vašej objednávky niečo zmení. V prípade nečakaných zmien alebo komplikácii Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Zabudol som do objednávky pridať jeden produkt. Je možné pridať ho k objednávke dodatočne?
V prípade, že už ste odoslali objednávku a želáte si do nej niečo doplniť, môžete si vytvoriť novú objednávku a do poznámky nám napísať, aby sme túto položku pripojili k Vašej pôvodnej objednávke. Cenu za dopravu budete tak platiť iba raz. Pri dopĺňaní tovaru k pôvodnej objednávke si dávajte pozor na dostupnosť tovaru, aby sme Vám objednávky vedeli doručiť naraz.
Je možné objednávku zrušiť?
Objednávku je možné zrušiť až do obdržania potvrdzovacieho e-mailu s faktúrou.
DORUČENIE
Kam mi bude objednávka doručená?
Objednávka bude doručená na Vami zadanú fakturačnú adresu, pokiaľ pri finalizácii objednávky nezadáte inú dodaciu odresu. V prípade, že by ste sa pri doručení objednávky nenachádzali na Vami zvolenej adrese, objednávku je možné doručiť po dohode s kuriérom aj na iné miesto.
Ako postupujete v prípade, že tovar, ktorý som si objednal, už nie je k dispozícii?
V takom prípade Vás bude priamo kontaktovať náš kolega, ktorý Vám ponúkne dostupné alternatívy. Tovar je možné vymeniť za iný - podobný typ alebo značku.
Ako príde moja objednávka zabalená?
Všetky objednávky sú zodpovedne zabalené tak, aby sa pri preprave nepoškodili a dostali ste ich v 100% stave. Obzvlášť opatrní sme pri balení mrazeného a chladeného tovaru, jeho prepravu zabezpečujeme chladiacimi vložkami alebo špeciálnymi boxami na udržanie správnej teploty.
Upozorníte ma, kedy bude môj tovar doručený?
Pri expedovaní objednávky z Biolandu Vás budeme informovať e-mailom o časovom okne (približne 3-4 hodiny), v ktorom Vám bude tovar doručený. O presnom čase dodania Vás bude telefonicky informovať kuriér.
Čo sa stane v prípade, ak nebudem môcť svoju objednávku prebrať?
V takomto prípade nás čo najskôr o tom informujte a situáciu sa pokúsime vyriešiť. Kontaktné informácie nájdete TU.
Za aký čas mi bude objednávka doručená?
V závislosti od typu doručenia (presné informácie TU). Väčšinu objednávok sa snažíme doručiť na druhý deň, v prípade expresných objednávok do 12:00 hod. daného dňa ešte v ten istý deň. Rozvoz Slovensko zatiaľ funguje iba v piatok.
Tovar mi mal byť doručený v určitom čase, no zatiaľ nedorazil. Ako mám postupovať ďalej?
Časové okno, o ktorom vás informujeme prostredníctvom e-mailu, je informačné. Snažíme sa zo všetkých síl tento čas dodržať, avšak môžu nastať udalosti, ktoré nevieme úplne ovplyvniť (ako dopravná situácia). V prípade potreby sa o stave vašej objednávky môžete informovať na tel. č. 02/3810 5225.
Môžem vrátiť kartónovú krabicu z nákupu?
Samozrejme, pri Vašom najbližšom nákupe môžete krabicu odovzdať nášmu kuriérovi.
REKLAMÁCIE
Chýba mi v balíku tovar, ako mám postupovať ďalej?
Vaše reklamácie posielajte e-mailom na reklamacie@biogreat.sk. Prosím, nezabudnite priložiť aj číslo Vašej objednávky. Všetky informácie týkajúce sa reklamácie nájdete TU.
Môžem tovar, s ktorým som z dôvodu kvalitatívnej chyby nespokojný, vrátiť?
Áno, môžete v prípade, že ste tovar nepoužívali. Všetky informácie týkajúce sa reklamácie nájdete TU.
Sú nejaké typy tovaru, ktoré sa nedajú reklamovať?
Tovar, ktorý nie je možné reklamovať, nájdete v reklamačnom poriadku TU.
Do akého časového obdobia môžem tovar reklamovať?
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní, resp. s aplikovateľnými výnimkami. Presné znenie reklamačného poriadku nájdete TU.
Čo mám robiť, ak mám v objednávke tovar, ktorý som si neobjednal?
Informujte nás o tom e-mailom na reklamacie@biogreat.sk. Prosím, nezabudnite priložiť aj číslo Vašej objednávky.